Krajoznawcze Spotkania Rodzinne - Spotkanie XXIII. Krajoznawcze Spotkania Rodzinne - Spotkanie XXIII

Spotkanie XXIII - Polanica-Zdrój

(Relacja została napisana przez 11 – letniego uczestnika Krajoznawczego Spotkania Rodzinnego.)

Moja babcia zaproponowała mi wyjazd na spotkanie ze swoimi znajomymi do Polanicy Zdrój. Już we Wrocławiu spotkaliśmy naszą współlokatorkę panią Marysię, która bardzo polubiłem. W drodze na nocleg spotkaliśmy panią Olę a przed budynkiem poznałem prawie wszystkich uczestników spotkania. Organizatorami byli Julia i Iwo. Ich dziadek - pan Mietek oprowadził nas wieczorem po Parku Zdrojowym. Szliśmy szlakiem niedźwiedzia.

Drugiego dnia poznawaliśmy okolice Polanicy, a panie zbierały kwiaty na wianki. Uplotły bardzo ładne wianki i szkoda że potem wrzuciły je do Bystrzycy :) Potem byliśmy zaproszeni na grila przez rodziców Julki i Iwa a Swetlana ich babcia zrobiła pyszny tort. Wieczorem byliśmy na dansingu w ZDROJOWEJ, a o 22-giej oglądaliśmy tańczącą fontannę do różnej muzyki i spacerowaliśmy nocą po parku.

Trzeciego dnia spływaliśmy pontonami do Barda Śląskiego. Było bardzo fajnie. Śpiewaliśmy piosenki, a nawet wpadliśmy na mieliznę. Była też godzina zabawy w przerwie spływu. Później odpoczywaliśmy a ja jadłem pstrąga i rozmawiałem z Inką. No a potem wszyscy poszli na pociąg.

Antoni Napierała (lat 11)

Na XXIII KRAJOZNAWCZE SPOTKANIE RODZINNE do Polanicy-Zdroju zaprosili nas Jula i Iwo. Spotkanie odbyło się w dniach
od 21 do 23 czerwca 2013 roku. Taki mieliśmy program Spotkania:

• 15.00 - 16.30 zakwaterowanie
  • 17.00 obiadokolacja – w/m
  • 18.00 – 21.30 spacer po mieście
  • 22.00 pokaz kolorowej fontanny w Parku Centralnym (dawny Park Zdrojowy)
  • 23.00 dla wytrwałych - wieczorne posiady

22.06.2013 r. (sobota)

• 08.00 śniadanie w/m
  • 9.00 wycieczka piesza - przejdziemy po okolicznych wzgórzach i punktach widokowych (Góry Stołowe, Góry Bystrzyckie), odwiedzimy
    Muzeum Misyjne Ojców Sercanów oraz weźmiemy udział w grillowaniu
  • 17.00 obiadokolacja w miejscu zakwaterowania
  • 18.30 jak przystało na osoby spędzające czas w uzdrowisku posiedzimy, porozmawiamy i potańczymy przy dźwiękach muzyki w Kawiarni Zdrojowa, po czym...
  • ...ok. 22.00 udamy się nad brzeg rzeki Bystrzycy, aby „puścić„ na wodę wianki, które upleciemy podczas dziennego spaceru,
    /zbliżająca się noc świętojańska/
  • 23.00 powrót do miejsca zakwaterowania

23.06.2013 r. (niedziela)

• 07.30 śniadanie w/m
  • 08.20 opuszczamy OSiR i zostajemy przewiezieni w okolice Kłodzka, nad rzekę Nysę Kłodzką